Οικογενειακές... ιστορίες!!!

Μία κόντρα ξεκίνησε από το… πουθενά! Ένα αθώο παρασκήνιο για τον Τάσο Δασκαλόπουλο και τον Πέτρο Σιαπκαρά άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου. Εφερε κόντρες… οικογενειακές που δεν το περιμέναμε και ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων! Και σαν να μην έφτανε αυτό… είχαμε και τον Αρη Κατσαβριά, ο οποίος αμφισβητεί την… κυριαρχία του Δασκαλόπουλου στον ΠΟΦΕΠΑ. Με αυτά τα θέματα θα ασχοληθούμε στο σημερινό… διαδικτυακό επεισόδιο της εκπομπής μας: Οικογενειακές Ιστορίες!



Ο Πέτρος Σιαπκαράς ένα ξανθό αγόρι από την Κόρινθο ξεκίνησε να παίζει πινγκ πονγκ. Φάνηκε από μικρός ότι έχει ταλέντο και παρά το γεγονός ότι τον κορόιδευαν επειδή ήταν… ξανθό συνέχισε με πείσμα να χτυπάει τα μικρά μπαλάκια! Όλα πήγαιναν καλά και είχε φτάσει σε ένα ικανοποιητικό σημείο, αλλά ξάφνου η… αδερφή του γνώρισε τον Τάσο Δασκαλόπουλο (συμπαίκτη στον Βόχα) και ξεκίνησε η μεγάλη κόντρα…

«Όταν είχα γνωρίσει για πρώτη φορά τον Τάσο μου είχε φανεί καλό παιδί. Με πλησίασε και με βοήθησε να ανέβω επίπεδο. Το γεγονός ότι παίζαμε κάθε μέρα μαζί είχε σαν αποτέλεσμα να ανέβω επίπεδο. Δεν είχα καταλάβει, όμως, ότι είχε σκοπό να… αποπλανήσει την αδερφή μου. Το γεγονός ότι την παντρεύτηκε δείχνει ότι έχει αισθήματα γι αυτήν, αλλά εμένα δεν με σκέφτεται κανείς;» Είπε απογοητευμένος ο Πέτρος ο οποίος μας αναλύει τον… γολγοθά που τραβάει καθημερινά…

«Είναι στην ίδια ομάδα και στο ίδιο σπίτι με μένα. Αυτό μου δημιουργεί άγχος, πίεση και πανικοβάλλομαι. Κάθε φορά, όταν παίζουμε αντίπαλοι, οι μεγαλύτεροι γελάνε μαζί μου και με πειράζουν με υποτιμητικά σχόλια. Εχω κάθε μέρα να αντιμετωπίσω αυτές τις συνθήκες πως μπορώ να αποδώσω βάση της αξίας μου; Νιώθω πιεσμένος…» λέει σε απόγνωση ο Ξανθομάλλης παίκτης!

Αλλά είναι έτσι η αλήθεια; Οντως υπάρχει «πόλεμος» στα… εσωτερικά της Βόχα; Οντως έχει ξεσπάσει βεντέτα ανάμεσα στον Πέτρο και τον Τάσο Δασκαλόπουλο; Ας ακούσουμε και την άλλη πλευρά…

«Ειλικρινά δεν ήξερα ότι ο Πέτρος ένιωθε έτσι. Στην προπόνηση κάνουμε πλάκα και φυσικά επειδή είναι μέλος της οικογένειας μου, τον θεωρούσα δικό μου φίλο. Με τους φίλους μου κάνω πλάκες και τους πειράζω και με πειράζουν! Πως είναι δυνατόν να το σκέφτηκε αυτό; Δεν ήταν προτιμότερο να το συζητήσει μαζί μου, παρά να μας βγάλει στις οικογενειακές ιστορίες; Είμαι έξαλλος μαζί του… Ισως να έχει κάποιο πρόβλημα στο κεφάλι» είπε με… έμφαση ο Τάσος Δασκαλόπουλος!

Αλλά ο Πέτρος δεν είναι ο μόνος που τα έχει με τον Δασκαλόπουλο. Ακόμη ένας συμπαίκτης και «φίλος» του Τάσου, έχει απωθημένα μαζί του! Ο Αρης Κατσαβριάς δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του και μίλησε τόσο για τον Τάσο, όσο και για τον μικρό Πέτρο…

«Ο Τάσος είναι διπρόσωπος! Μην τον πιστεύεις σε αυτά που λέει. Πανηγυρίζει επειδή παίρνει τις κούπες στο κύπελλο Πελοποννήσου. Σιγά το κατόρθωμα… Αφού δεν παίζω εγώ, λογικό είναι να σηκώνει τις κούπες… Παίζει μόνος του και χαίρεται! Οσον αφορά τον Σιαπκαρά τι να πω; Το παιδάκι είναι φαντασμένο… και οι δύο έχουν άδικο. Μόνο εγώ είμαι σωστός κι αδικημένος! Ξέρετε τι προσπάθειες κάνω εγώ; Εγώ παίρνω τον Χατζηλυγερούδη τηλέφωνο να δώσω τα αποτελέσματα για την Κόρινθο. Εγώ… τρέχω την ομάδα του ποδοσφαίρου του Ζευγολατιού… Εγώ βοηθάω την ομάδα πινγκ πονγκ και αυτοί δεν το αποδέχονται και με λένε εγωιστή! Σας φαίνομαι εγώ εγωιστής; Οι άνθρωποι είναι για πολλά γέλια. Μόνο εγώ προσπαθώ πραγματικά» δήλωσε ο Αρης Κατσαβριάς και μάλλον μετανιώσαμε που τον βάλαμε στην εκπομπή μας!!

Όπως και να έχει οι δύο πλευρές δήλωσαν ότι θα καθίσουν να τα συζητήσουν πίσω από τις κάμερες και θα περιμένουμε τις ερχόμενες ημέρες να μάθουμε αν γεφυρώθηκε το χάσμα…

Ηταν ένα επεισόδιο με πολύ… οικογενειακή ιστορία!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου