Ετοιμο το γεύμα κορίτσια!!!!

Ατυχή πλακίτσα στην Κατερίνα ότι δεν είχε... παϊδάκια!!!
Η επιστολή προς τους κ.κ. Κώστα και Γιάννη (σ.σ. γονείς Τόλιου και Αρτσέτου), είχε πολύ μεγάλη ανταπόκριση και θα ήταν το καλύτερο θέμα (σε views) του μήνα αν δεν είχε μπει το θέμα με το... άπιαστο ρεβέρ σπιν του Κρεάνγκα!




Δεν προλαβαίνει ο άνθρωπος να φέρει
το φαγητό και η Τόλιου πετάχτηκε σαν
ελατήριο!! 


Παρά το γεγονός ότι αρκετοί άνθρωποι ένιωσαν τον... πόνο και την αγωνία μας κάθε φορά που έρχονται τα κορίτσια σπίτι, αλλά ακούσαμε και κάποια (σ.σ. ομολογουμένως δίκαια) παράπονα. 

Η κα Τέτα Τόλιου, σύμφωνα με έγκυρες πηγές "δυσανασχέτησε" με το ρεπορτάζ και μετέφερε τα εξής στο οικογενειακό της περιβάλλον: "Επιστολή προς τους άντρες μας γιατί; Εγώ μαγειρεύω, εμένα το δράμα μου ποιος θα το καταλάβει; Κι έχω κι έναν γιο που τρώει ακόμη περισσότερο" (σ.σ. δυσκολευόμαστε να το πιστέψουμε!!!!).
Τόλιου κι Αρτσέτου εν ώρα...
εργασίας, με τον Μακ να προσπαθεί
να φάει ότι απομείνει!!

Δεν αντιλέγω έχει και τα δίκια της η γυναίκα... Αν ο γιος τρώει περισσότερο, πρέπει να παρασημοφορηθεί!!! 

Αλλά το δράμα με τα δύο κορίτσια δεν τελειώνει ΠΟΤΕ!!! 

Με την... λεία στα χέρια ποζάρουν!!!
Στον... αρραβώνα μου με την εκλεκτή της καρδιάς μου Αντωνία, δεν θα μπορούσαμε παρά να καλέσουμε τα δύο υπέροχα αυτά κορίτσια!!! Το τι έφαγαν δεν έχετε εικόνα... Ευτυχώς έχουμε φίλο τον Χαριδάκο που δουλεύει σε τράπεζα. Πήγαμε στο υποκατάστημά του, εξηγήσαμε την κατάσταση και μας έβγαλαν... ταβερνοδάνειο. Ετσι πιστέψαμε ότι θα καταφέρουμε να πληρώσουμε τα... σπασμένα! Ελα, όμως, που δεν ήταν αρκετά κι αναγκαστήκαμε και πήραμε έξτρα δάνειο από τους... παρευρισκόμενους! Πως γλυτώσαμε το πλύσιμο των πιάτων με το... μονόπετρο, ένας Θεός ξέρει!!!

Και σαν να μην έφτανε αυτό σήμερα το πρωί μου έστειλαν μήνυμα στο διαδίκτυο ότι θέλουν να φάνε χάμπουργκερ σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα! Με πρόφαση ότι οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες μου είπαν να τους βγάλουμε σε αυτό το μαγαζί... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ!!!

Κορίτσια αυτό είναι αρκετό; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου